Jak nakupovat

Pokud si chcete jak si pořídit CBD, vaporizér, nový luxusní bong, bubbler nebo fajfku jste tady správně. Stačí ověřit váš věk pomocí služby Adulto. Ověření věku slouží pouze k ověření vaší plnoletosti. Pokud Vám ještě nebylo 18 let, prosíme opusťte tyto stránky.

S jakýmkoliv dotazem se neváhejte obrátit na číslo +420 737 991 770 nebo nám můžete napsat na e-mail info@upinsmoke.cz, odpovíme ASAP.

Případně nás najdete i na sociálních sítích Facebook a Instagram.

Máme pro vás tipy, jak snadno projít celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání.


HLEDÁNÍ ZBOŽÍ
KOŠÍK
PŘIHLÁŠENÍ
VÝHODY REGISTRACE

OVĚŘENÍ VĚKU POMOCÍ ADULTO
DOPRAVA A PLATBA
DÉLKA DORUČENÍ
ZPŮSOB PLATBY – PODPOROVANÉ PLATEBNÍ METODY
SHRNUTÍ A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
PROBLÉMY S DORUČENÍM ZÁSILKY
ODKAZY NA KTERÝCH MŮŽETE SLEDOVAT VAŠE ZÁSILKY
HODÍ SE VĚDĚT

 
HLED
ÁNÍ ZBOŽÍ

Někdo si v eshopu rád prohlíží všechno možné, jiný jde přímo po konkrétním výrobku.

  • Pokud patříte do první skupiny, vyberte si v menu příslušnou kategorii zboží, pak případnou podkategorii až se dostanete k cíli.
  • Jestliže už víte, co chcete, použijte vyhledávání. V horní části stránky naleznete lupu, klikněte na ní a zobrazí se řádek pro hledání, který Vás ve spolupráci s našeptávačem dovede k požadovanému zboží. Většina námi nabízeného zboží má různé barevné variace, ktere uvidíte po rozkliknutí položky.

KOŠÍK

  1. Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka Do košíku.
  2. V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, počet kusů (množství můžete libovolně měnit) a cenu s DPH.
  3. Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když kliknete na symbol košíku v pravé části stránky.

PŘIHLÁŠENÍ

Přihlásit se můžete jako:

  1. Nový zákazník, pokud nakupujete na upinsmoke.cz poprvé - zadejte pouze svůj e-mail a pokračujte podle kroků v registraci.
  2. Registrovaný zákazník, pokud jste již na upinsmoke.cz nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, systém Vám ho pošle na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
  3. Nákup bez registrace, při této možnosti vyplňte pouze doručovací údaje. Náš systém údaje použije pouze při jednom použití. 

Správný @ e-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně Vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit. Telefonní kontakt je také nezbytně nutný pro dopravce, takže Vás prosíme abyste si ověřili, zda někde není překlep.

Přihlášení je možné udělat i v procesu nákupu, kde Vás k tomu vyzve systém a dle Vašeho e-mailu sám ověří zda již u nás registraci máte nebo nikoliv.


VÝHODY REGISTRACE

. Jako registrovaní uživatelé můžete využít veškeré uživatelské výhody, které registrace na našem e-shopu nabízí.

  • možnost sledovat stav vaší aktuální objednávky a její průběh
  • zobrazit detailní historii vašich objednávek a faktur
  • slevy a výhodné nabídky

OVĚŘENÍ VĚKU POMOCÍ ADULTO

 V našem e-shopu jsme zavedli způsob, jakým je ověřován věk zákazníků, kteří si přejí zakoupit kuřácké potřeby, jako jsou bongy, vaporizéry, všechny kuřácké potřeby, HHC a další příslušenství. Ověření věku není potřeba na produkty jako jsou CBD oleje, CBD kosmetika a potraviny, zapalovače, popelníky aj. Jedná se o službu Adulto, která umožňuje našim zákazníkům při nákupu zboží pohodlně ověřit svůj věk, způsobem který jim vyhovuje a to tak, jak to vyžaduje zákon 65/2017.

 Zákon č. 65/2017 Sb. o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek, který nařizuje, že prodejci těchto výrobků jsou povinni ověřit věk zákazníka ještě před provedením objednávky. Toto ověření má zajistit, že prodávající neprodávají produkty s věkovým omezení zákazníkům, kteří jsou mladší 18 let.

 Adulto ověřuje věk zákazníků e-shopů prostřednictvím bankovní identity, MojeID nebo strojovým ověřením dokladů totožnosti při prodeji zboží určeného pouze pro osoby starší 18 let. Ověření je dostupné pro všechny držitele evropských dokladů totožnosti.

Pro větší pohodlí vašich zákazníků při ověřování věku je k dispozici SMS/EMAIL verifikace ověřených zákazníků. Pokud zákazník jednou ověří svůj věk, při dalším nákupu mu pro ověření věku stačí verifikace zaslaným kódem. Verifikace je dostupná napříč všemi e-shopy využívající Adulto, není tedy rozhodující na kterém e-shopu došlo k původnímu ověření věku a v rámci všech e-shopů provádí zákazník opakované ověření pouze verifikačním kódem.

 Co je to strojové zpracování dokladu a jak funguje?

Strojové zpracování dokladů totožnosti pro ověření věku zákazníka z nahrané nebo pořízené fotky občanského nebo řidičského průkazu platného v EU. Jedná se o sofistikovaný systém, který s úspěšností 97% rozezná druh dokladu, ověří jeho platnost a určí věk držitele dokladu. Navíc se stále učí.Systém je bezpečný a doklad je po zpracování smazán. Jedná se o jeden z povolených zákonných způsobů ověření věku.

 Co je to bankovní identita a jak funguje?

Bankovní identitu pravděpodobně již máte – jedná se totiž o přihlašovací údaje do internetového bankovnictví. S bankovní identitou stačí pouze vybrat vaší banku a po přihlášení udělit souhlas ke sdílení vybraných osobních údajů. V případě služby Adulto zákazník sdílí jen datum narození.

 Co je to MojeID a jak funguje?

Účet MojeID je bezpečný a umožňuje zákazníkům přihlášení k tisícům služeb soukromého sektoru i veřejné správy. Pokud má uživatel MojeID ověřenou totožnost může využít ověření věku přihlášením přes MojeID. V případě služby Adulto zákazník sdílí jen datum narození.

 Nesplnění těchto povinností podle zákona může prodejci hrozit pokuta až do výše 800.000 Kč. Je tedy důležité, aby prodejci byli řádně připraveni na tyto změny a zajistili dodržování nových pravidel ověřování věku svých zákazníků.

 DOPRAVA A PLATBA

Česká republika

Zásilkovna  - dopravné 69 Kč 
Zásilkovna na adresu - dopravné 110 Kč 

 

Slovenská republika

Zásilkovna - dopravné 160Kč, dobírka 40Kč

U ostatních krajin se řeší doprava individuálně.

 Pokud zvolíte Zásilkovnu, tak si objednávku vyzvednete na Vámi vybrané pobočce Zásilkovny. Vaši pobočku si vyberete při potvrzení objednávky. Seznam výdejních míst najdete i na stránkách Zásilkovny.

 

Osobní odběr

Osobní odběr je možný po předchozí domluvě v Ostravě - Porubě případně dle dohody. O možnosti převzetí zboží Vás budeme informovat telefonicky, formou SMS nebo e-mailu.

 

DÉLKA DORUČENÍ

ČR: Pokud objednáte v pracovní den do 10:00 tak zboží odesíláme standardně v ten samý den, pokud později tak odeslání v ten samý den není garantované, resp. zálězí také na kurýrovi a jeho čase vyzvednutí zásilek. Celý proces může být ale ovlivněn svátky, počtem objednávek apod. Zboží obvykle expedujeme v rozmezí 1-2 pracovních dnů.

Zásilky na dobírku odesíláme ihned, zásilky placené převodem až po připsání částky na náš účet.

SR: Platí vše stejně ale k dopravě si musíte přidat + 1 den.

Ostatní krajiny nespecifikujeme, vše je individuální.

 

ZPŮSOB PLATBY – PODPOROVANÉ PLATEBNÍ METODY

Dobírka
Velmi oblíbený způsob platební metody. Za zboží zaplatíte při převzetí zásilky zaměstnanci přepravní společnosti, který vám zásilku doručí nebo při jeho vyzvednutí na výdejním místě.

Bankovní převod
Po zadání objednávky se vám zobrazí potřebné bankovní údaje a také vám na email zašleme rekapitulaci objednávky, na které budou uvedené potřebné platební údaje (číslo účtu, variabilní symbol, částka atd.).
Při platbě prosíme o kontrolu správnosti platebních údajů a uvedení správného variabilního symbolu pro správné spárování vaší platby s objednávkou.

Proveďte platbu faktury na náš bankovní účet vedený u Fio banky.
Zásilka vám bude odeslána ihned po připsání částky na náš účet. Pro ultra rychlé vyřízení objednávky zvolte okamžitou platbu.

Hotově
Pokud se rozhodnete pro osobní odběr, můžete také zaplatit hotově při převzetí. 

 

SHRNUTÍ A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

Před odesláním objednávky je Vám k dispozici její kompletní shrnutí. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Dokončit objednávku.

PROBLÉMY S DORUČENÍM ZÁSILKY

Pro doručování zásilek využíváme především služeb externích logistických společností, proto se může se stát, že námi expedovaná zásilka k vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si můžete jednoduše ověřit, kde se vaše zásilka nachází. Na vašem emailu naleznete podací číslo zásilky, které jsme vám zaslali při odeslání zboží. Na stránkách přepravce zadejte číslo zásilky a zobrazí se vám její aktuální stav.


ODKAZY NA KTERÝCH MŮŽETE SLEDOVAT VAŠE ZÁSILKY:

ZÁSILKOVNA 
http://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

 

V případě, že přepravní společnost zásilku ztratila, okamžitě nás kontaktujte, abychom vám mohli zaslat objednávku znovu, reklamaci ztracené zásilky s dopravcem vyřídíme.

V případě, že informace na stránkách přepravce nebudou úplné nebo si nebudete vědět se zásilkou rady či dopravce vám nebude schopen sdělit, kde se vaše zásilka právě nachází, obraťte se na nás. My ověříme status vaší zásilky a bezprostředně vás o všem budeme informovat.

 

HODÍ SE VĚDĚT

  • O každém kroku ve vyřízení Vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s Vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 737 991 770. Zrušení objednávky je nutné nahlásit ještě předtím než objednávku předáme dopravci.
  • Dle obchodních podmínek má prodávající právo zrušit objednávku v případě nedostupnosti zboží, nebo v případě jiných problémů s objednávkou. Pokud tato situace nastane, budeme Vás určitě ihned informovat.

 

Používáme ověření věku Adulto