Jak nakupovat

Pokud si chcete jak si pořídit CBD, Vaporizér, nový luxusní bong, bubbler nebo fajfku jste tady správně. Stačí se zaregistrovat a ověřit váš věk. Registrace i ověření věku slouží pouze k ověření vaší plnoletosti. Veškeré vámi poskytnuté údaje k tomuto účelu, budou ihned po ověření smazány. Při nákupu bez registracebude dopravce povinen ověřit Váš věk při předání zásilky. Pokud Vám ještě nebylo 18 let, prosíme opusťte tyto stránky.

S jakýmkoliv dotazem se neváhejte obrátit na číslo +420 737 991 770 nebo nám můžete napsat na e-mail info@upinsmoke.cz, odpovíme ASAP.

Případně nás najdete i na sociálních sítích Facebook a Instagram.

Máme pro vás tipy, jak snadno projít celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání.


HLEDÁNÍ ZBOŽÍ
KOŠÍK
PŘIHLÁŠENÍ
VÝHODY REGISTRACE
DOPRAVA A PLATBA
DÉLKA DORUČENÍ
ZPŮSOB PLATBY – PODPOROVANÉ PLATEBNÍ METODY
SHRNUTÍ A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
PROBLÉMY S DORUČENÍM ZÁSILKY
ODKAZY NA KTERÝCH MŮŽETE SLEDOVAT VAŠE ZÁSILKY
HODÍ SE VĚDĚT

 
HLED
ÁNÍ ZBOŽÍ

Někdo si v eshopu rád prohlíží všechno možné, jiný jde přímo po konkrétním výrobku.

  • Pokud patříte do první skupiny, vyberte si v menu příslušnou kategorii zboží, pak případnou podkategorii až se dostanete k cíli.
  • Jestliže už víte, co chcete, použijte vyhledávání. V horní části stránky naleznete lupu, klikněte na ní a zobrazí se řádek pro hledání, který Vás ve spolupráci s našeptávačem dovede k požadovanému zboží. Většina námi nabízeného zboží má různé barevné variace, ktere uvidíte po rozkliknutí položky.

KOŠÍK

  1. Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka Do košíku.
  2. V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, počet kusů (množství můžete libovolně měnit) a cenu s DPH.
  3. Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když kliknete na symbol košíku v pravé části stránky.

PŘIHLÁŠENÍ

Přihlásit se můžete jako:

  1. Nový zákazník, pokud nakupujete na upinsmoke.cz poprvé - zadejte pouze svůj e-mail a pokračujte podle kroků v registraci.
  2. Registrovaný zákazník, pokud jste již na upinsmoke.cz nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, systém Vám ho pošle na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
  3. Nákup bez registrace, při této možnosti vyplňte pouze doručovací údaje. Náš systém údaje použije pouze při jednom použití. Nezapomeňte, že i při nákupu bez registrace bude dopravce povinen ověřit Váš věk při předání zásilky. Pokud Vám ještě nebylo 18 let, prosíme opusťte tyto stránky.

Správný @ e-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně Vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit. Telefón je také nezbytně nutný pro dopravce, takže Vás prosíme abyste si ověřili, zda někde není překlep.

Přihlášení je možné udělat i v procesu nákupu, kde Vás k tomu vyzve systém a dle Vašeho e-mailu sám ověří zda již u nás registraci máte nebo nikoliv.


VÝHODY REGISTRACE

Nákup a prodej kuřáckých a tabákových výrobků je podmíněn ověřením věku. Jako registrovaní uživatelé můžete využít veškeré uživatelské výhody, které registrace na našem e-shopu nabízí.

  • validovat účet pro nákup zboží určené zákazníkům starším 18 let
  • možnost sledovat stav vaší aktuální objednávky a její průběh
  • zobrazit detailní historii vašich objednávek a faktur
  • slevy a výhodné nabídky

 

DOPRAVA A PLATBA

Česká republika

Zásilkovna  - dopravné 79 Kč 
Zásilkovna na adresu - dopravné 110 Kč 

 

Slovenská republika

Zásilkovna - dopravné 160Kč, dobírka 40Kč

U ostatních krajin se řeší doprava individuálně.

 Pokud zvolíte Zásilkovnu, tak si objednávku vyzvednete na Vámi vybrané pobočce Zásilkovny. Vaši pobočku si vyberete při potvrzení objednávky. Seznam výdejních míst najdete i na stránkách Zásilkovny.

 

Osobní odběr

Osobní odběr je možný po předchozí domluvě v Ostravě - Porubě případně dle dohody. O možnosti převzetí zboží Vás budeme informovat telefonicky, formou SMS nebo e-mailu.

 

DÉLKA DORUČENÍ

ČR: Pokud objednáte v pracovní den do 10:00 tak odesíláme standardně v ten den, pokud později tak negarantujeme odeslání v ten samý den, resp. my to i odešleme ale kurýr pokud již převzal ten den zásilky tak další vyzvednutí bude až na další den. Vše může být ale ovlivněno svátkami, počtem objednávek apod. Zboží obvykle expedujeme v rozmezí 1-2 pracovních dnů.

Také pak pokud vyberete dobírku odesíláme ihned, pokud platbu převodem tak po připsání částky na účet.

SR: Platí vše stejně ale k dopravě si musíte přidat + 1 den.

Ostatní krajiny nespecifikujeme, vše je individuální.

 

ZPŮSOB PLATBY – PODPOROVANÉ PLATEBNÍ METODY

Dobírka
Velmi oblíbený způsob platební metody. Za zboží zaplatíte při převzetí zásilky zaměstnanci přepravní společnosti, který vám zásilku doručí nebo při jeho vyzvednutí na výdejním místě.

Bankovní převod
Po zadání objednávky se vám zobrazí potřebné bankovní údaje a také vám na email zašleme rekapitulaci objednávky, na které budou uvedené potřebné platební údaje (číslo účtu, variabilní symbol, částka atd.).
Při platbě prosíme o kontrolu správnosti platebních údajů a uvedení správného variabilního symbolu pro správné spárování vaší platby s objednávkou.

Proveďte platbu faktury na náš bankovní účet vedený u Fio banky.
Zásilka vám bude odeslána ihned po připsání částky na náš účet. Pro ultra rychlé vyřízení objednávky zvolte okamžitou platbu.

Hotově
Pokud se rozhodnete pro osobní odběr, můžete také zaplatit hotově při převzetí. 

 

SHRNUTÍ A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

Před odesláním objednávky je Vám k dispozici její kompletní shrnutí. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Dokončit objednávku.

PROBLÉMY S DORUČENÍM ZÁSILKY

Pro doručování zásilek využíváme především služeb externích logistických společností, proto se může se stát, že námi expedovaná zásilka k vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si můžete jednoduše ověřit, kde se vaše zásilka nachází. Na vašem emailu naleznete podací číslo zásilky, které jsme vám zaslali při odeslání zboží. Na stránkách přepravce zadejte číslo zásilky a zobrazí se vám její aktuální stav.


ODKAZY NA KTERÝCH MŮŽETE SLEDOVAT VAŠE ZÁSILKY:

ZÁSILKOVNA 
http://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

 

V případě, že přepravní společnost zásilku ztratila, okamžitě nás kontaktujte, abychom vám mohli zaslat objednávku znovu, reklamaci ztracené zásilky s dopravcem vyřídíme.

V případě, že informace na stránkách přepravce nebudou úplné nebo si nebudete vědět se zásilkou rady či dopravce vám nebude schopen sdělit, kde se vaše zásilka právě nachází, obraťte se na nás. My ověříme status vaší zásilky a bezprostředně vás o všem budeme informovat.

 

HODÍ SE VĚDĚT

  • O každém kroku ve vyřízení Vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s Vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 737 991 770. Zrušení objednávky je nutné nahlásit ještě předtím než objednávku předáme dopravci.
  • Dle obchodních podmínek má prodávající právo zrušit objednávku v případě nedostupnosti zboží, nebo v případě jiných problémů s objednávkou. Pokud tato situace nastane, budeme Vás určitě ihned informovat.
  • Nezapomeňte, že dopravce bude ověřovat Váš věk dle Občanského průkazu. Proto zadávejte pravdivé údaje a nevymýšlejte si Vaše jméno a příjmení.